Sastādi programmas kodu, kas attēlos ekrānā grafisku logu. Izmanto paraugu, kas pievienots zemāk!
Sastādi funkciju, kas uzzīmēs 3 apļus.
Aplim lieto funkciju pygame.draw.circle(surface, color, center, radius) ar konkrētiem parametriem
Paraugu, kā pielietot konkrēto funkciju, meklē šeit

Pievieno ciklu, kas ik pēc sekundes logā pievieno jaunu bumbu citā krāsā. Izmanto randomizāciju RGB vērtībām!
Papildini algoritmu, lai katra otrā figūra būtu kvadrāts. Izpēti dokumentāciju un atrodi atbilstošo funkciju!
import pygame
pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode((400, 300))
pygame.display.set_caption("No sys.exit Example")
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
screen.fill((50, 50, 50))
pygame.display.flip()
pygame.quit()