Lapā tiek izmantotas sīkdatnes 

Spēle "Atmiņa"


Problēmas apraksts

Izmantosim micro:bit kontrolieri, lai izveidotu spēli atmiņas un reakcijas treniņam.

Specifikācija

Algoritms darbojas pēc sekojoša algoritma

SĀKUMS (micro:bit startējas)
    Parāda bultu pa labi / pa kreisi
    Nodzēš gaismas
    Parāda bultu pa labi / pa kreisi
    Nodzēš gaismas
    Parāda bultu pa labi / pa kreisi
    Nodzēš gaismas
    Parāda bultu pa labi / pa kreisi
    Nodzēš gaismas
    Nospiež pogu A / pogu B
    Nospiež pogu A / pogu B
    Nospiež pogu A / pogu B
    Nospiež pogu A / pogu B
    Ja pogas nospiesta pareizā secībā
        parāda "ķeksīti"
    citādi parāda krustiņu
BEIGAS

Lai parādītu ekrānā bultiņas, izmanto ciklu ar 4 iterācijām (for / while).

Datoram "jāiegaumē" bultiņu secība, lai pēc tam veiktu pārbaudi. Tam izmanto teksta mainīgo, kurš sākumā glabā tukšu virkni "".

Parādoties bultiņai, virknē ieraksta burtu L vai R, kas, respektīvi, apzīmē Left vai Right.

Cikla beigās virknē glabājas burti, piemēram, "LLRL".

Spiežot pogas var saformēt otru līdzīgu virkni.

Kad iegūtas divas virknes, tās salīdzina savā starpā, lai attēlotu ekrānā ķeksīti, ja virknes vienādas vai krustiņu, ja virknes dažādas.

Izmanto micro:bit pamācību, ko atradīsi šeit.