Izmantosim micro:bit kontrolieri, lai izveidotu spēli atmiņas un reakcijas treniņam.
Algoritms darbojas pēc sekojoša algoritma
SĀKUMS (micro:bit startējas)
Parāda bultu pa labi / pa kreisi
Nodzēš gaismas
Parāda bultu pa labi / pa kreisi
Nodzēš gaismas
Parāda bultu pa labi / pa kreisi
Nodzēš gaismas
Parāda bultu pa labi / pa kreisi
Nodzēš gaismas
Nospiež pogu A / pogu B
Nospiež pogu A / pogu B
Nospiež pogu A / pogu B
Nospiež pogu A / pogu B
Ja pogas nospiesta pareizā secībā
parāda "ķeksīti"
citādi parāda krustiņu
BEIGAS
Lai parādītu ekrānā bultiņas, izmanto ciklu ar 4 iterācijām (for / while).
Datoram "jāiegaumē" bultiņu secība, lai pēc tam veiktu pārbaudi. Tam izmanto teksta mainīgo, kurš sākumā glabā tukšu virkni ""
.
Parādoties bultiņai, virknē ieraksta burtu L vai R, kas, respektīvi, apzīmē Left vai Right.
Cikla beigās virknē glabājas burti, piemēram, "LLRL"
.
Spiežot pogas var saformēt otru līdzīgu virkni.
Kad iegūtas divas virknes, tās salīdzina savā starpā, lai attēlotu ekrānā ķeksīti, ja virknes vienādas vai krustiņu, ja virknes dažādas.
Izmanto micro:bit pamācību, ko atradīsi šeit.